Obsah fóra www.novezahradnimesto.net www.novezahradnimesto.netPortál
 Nápověda  •  Hledat  •  Možnosti  •  Kronika  •  Soubory  •  Nové příspěvky  •  Digests  •  Registrace  •  Přihlásit pro kontrolu soukromých zpráv  •  Přihlášení
Kalendář 
Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma

Odeslat nové témaOdpovědět na téma Zobrazit předchozí témaPošlete e-mail kamarádovi.Seznam uživatelů kteří si prohlíželi tento příspěvekUložit téma do souboruPrintable versionPřihlásit pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma
Autor Zpráva
gsnoopy520
Kolemjdoucí
Kolemjdoucí



Založen: 6.10.2017
Příspěvky: 75


blank.gif

PříspěvekZaslal: 4.11.2017, 03:24  Předmět:  Mens Nike Cortez Classic Nylon Deep Blue White Shoes Austral Odpovědět s citátemSpodní část stránkyNávrat nahoru

Team Development Team Development April 13 air jordan 1 top three for sale , 2016 | Author: Jay Cutlerino | Posted in Business
Most people think that they are, but the reality is that a significant percentage of doctors could use a bit of help in this area. The skills you mastered in order to become a good doctor don’t necessarily lend themselves naturally to being a good leader, and leadership isn’t taught in traditional college courses, so it is likely that you’ve simply never been given the tools and training you need to turn you into a leader.


Another possibility is to identify potential patients (read: customers) “pain points” and take steps to address their needs as regards to the new dental patient on-boarding process. For example, nobody likes their very first visit to a new dentist’s office. Why? Because new patients have to fill out buckets of paperwork, answer lots of questions, wait for said paperwork to be processed, and so on. It’s the dreaded “forms in triplicate” syndrome, even if none of your forms are actually in triplicate.


What if there was another, better way though? What if there was a way to flip the script and redefine the new patient experience air jordan 1 yin yang for sale , changing it from something viewed as a hassle and a headache, into something that made the newly arrived patient feel welcomed? Surely this would be a better approach.


As it turns out, there is such a system, which is outlined in Dr. Michael Schuster’s course called “The New Patient Experience.” This course is taught over an intensive three day period, and will outline a proven methodology you can take back and immediately apply to your practice which will completely redefine how your patients view the new dental patient on-boarding process.


Another thing many managers struggle with is delegation. There are two primary reasons for this. Some
   OfflineOsobní galerie gsnoopy520Zobrazit informace o autoroviOdeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:      
Odeslat nové témaOdpovědět na téma Zobrazit předchozí témaPošlete e-mail kamarádovi.Seznam uživatelů kteří si prohlíželi tento příspěvekUložit téma do souboruPrintable versionPřihlásit pro kontrolu soukromých zprávZobrazit následující téma

Zobrazit následující téma
Zobrazit předchozí téma
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete hlasovat v tomto fóru
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory


Časy uváděny v GMT + 1 hodina

CrackerTracker © 2004 - 2017 CBACK.de
Powered by phpBB2